Diensten

COMMUNICATIE IS VERBINDING MAKEN

Communicatie heeft altijd een doel. Jij wilt iets vertellen. Je wilt dat jouw boodschap gelezen wordt. En de lezer in actie komt. Het nuttig vindt. Veel boodschappen komen niet aan. De ontvanger begrijpt het niet, wil het niet of ziet het niet. Wij helpen jou om je doelgroep, kanalen en communicatiedoelen scherp te stellen. Zodat jij meer resultaat en plezier haalt uit je werk. 

COMMUNICATIEPLAN

Heb jij een businessplan klaarliggen? Wil je een product of dienst in de markt zetten? Of beter onder de aandacht van jouw doelgroep(en) brengen? Een brug slaan tussen online en offline communicatie? En weet je niet goed waar te beginnen? Samen vertalen wij jouw ideeën naar een overzichtelijk communicatieplan. We formuleren strategie, budget, boodschap en communicatiemiddelen. Jouw doelstellingen staan centraal. Heb je onvoldoende capaciteit dan kunnen we ook helpen met de implementatie van je communicatieplan. 
Communicatieplan maken

SCHRIJFTRAINING

Vind jij schrijven moeilijk? Heb je er geen tijd voor of vind je het gewoon niet leuk dan kun je er voor kiezen dit aan ons uit te besteden. Schrijf jij liever zelf jouw teksten en wil je hier beter in worden volg dan een van onze workshops. Iedereen kan  beter leren schrijven. In no time schrijf jij als een pro! En wordt jouw  content beter gelezen. Je krijgt leuke reacties.  Resultaat? Meer succes en meer plezier.
Onze schrijfworkshops

COMMUNICATIESCAN 

Wij nemen al jouw communicatie onder de loep, online en offline, en brengen advies aan je uit.
  • WebsiteScan: wat is de kern van jouw boodschap, wat  maakt jouw dienst of product uniek? Welke interactie wil je met de klant. Waar en hoe kun je het in het proces makkelijker maken voor je doelgroep om zaken met jou te doen.
  • Scan van je standaard brieven, offertes, facturen en e-mails. Waar nodig ontdoen van ‘wollige’ of overbodige informatie, vakjargon en verwarrende procedures;
  • Scan van je customer service en klantcontact kanalen; belscripts, klantvriendelijkheid, efficiency klachtbehandeling, 
  • Scan van je interne communicatie, productkennis en draagkracht medewerkers, hoe wordt jouw product of dienst ‘aan de man gebracht’
Communicatiescan aanvragen
Share by: